Gå til hoved indhold
Micro-credential
Aktuelle skræddersyede forløb

Dette intensive to-dages forløb er designet til at give sælgere og salgsledere de nødvendige kompetencer og viden til at forstå den værdibaserede salgsproces, og på baggrund af dette at lave prioriteringer ift. salgsmetoder, markedsfokus og kundekontakt. Forløbet fokuserer på at forstå og anvende Værdibaseret salg som grundlag for det succesfulde salgsarbejde fra Lead til Kunde.

Hvad får du ud af forløbet?

Forløbet vil give dig en grundlæggende forståelse af salg som disciplin og om det værdibaserede salg som metode. Du vil blive i stand til effektivt at udvælge kundeemner på baggrund af segmentering, forstå kundemotiver og mål, og at gennemføre den gode salgsproces i praksis.

Fagligt indhold

  • Markedsanalyse og vurdering af kundeemner
  • Segmentering
  • Emne og lead-generering
  • CRM og lead-scoring (salg-marketing interface)
  • Kundemotiver og -mål
  • Værdibaseret salg
  • Kundeadfærd

Hvem henvender forløbet sig til?

  • Sælgere, Salgskonsulenter, Kundeservicemedarbejdere
  • Teamledere med ansvar for salg

Læs mere om forløbet

Tilmeld dig

Vi udbyder forløbet på nedenstående tidspunkter.

Aalborg
Fysisk fremmøde
Dag

Få vejledning og mere at vide

Mette Frænde Andersen

Administrativ medarbejder

E-mail:
mta@ucn.dk
Telefon:
72691721

Vicki Banch Friis Frederiksen

Faglig vejleder

Telefon:
72691734

Få seneste nyt fra UCN act2learn Erhverv

Nyhedsbrev til det nordjyske erhvervsliv. Få ny viden, inspiration og gode råd og bliv opdateret på relevante kurser og videreuddannelser, webinarer og arrangementer.

Udkommer 4-6 gange om året.